כדורסל - השחקנים הגדולים ביותר

משחק הכדורסל הוא אחד מענפי הספורט הפופולריים והמשוחקים בעולם. זה היה בילוי במשך מאות שנים, כשילדים משחקים בעצמם, בפארקים ובליגות מאורגנות. הפופולריות של המשחק גדלה מאוד מאז הצגת איגוד הכדורסל הלאומי (NBA) בשנת 1946. ה-NBA שימשה כדרך לחבר בין אוהדי כדורסל הפזורים בכל רחבי העולם.

ה-NBA נוסדה על ידי 10 קבוצות שרצו לשחק כדורסל מקצועני. הם ידעו שהם צריכים להפעיל יותר משחקים כדי שיוכלו להרוויח כסף ולהגדיל את קהל המעריצים שלהם. יש אנשים שטוענים שכשמייקל ג'ורדן הגיע לליגה הוא הפך אותה לפופולרית עוד יותר בגלל הכישרון והכריזמה המדהימים שלו. אבל ללא עוררין, הודות לאתרי מדיה חברתית כמו פייסבוק וטוויטר, שחקנים היום יכולים להגיע למיליוני מעריצים מכל פינה בכדור הארץ בלחיצה או ציוץ בלבד.

אגדות הכדורסל

היו הרבה אגדות כדורסל בהיסטוריה של ה-NBA. כמה מהשחקנים הבולטים הם מייקל ג'ורדן, לברון ג'יימס וקובי בראיינט. שלושת השחקנים הללו היו בליגה למעלה מ-20 שנה וללא ספק היו להם את הקריירה המצליחה ביותר. כולם נחשבים בין השחקנים הטובים בתולדות ה-NBA.

מייקל ג'ורדן הוא כנראה אחד משחקני הכדורסל הגדולים ביותר ששיחקו אי פעם. הוא היה סקורר פנטסטי וגם שחקן הגנה נהדר. הוא הוביל את קבוצתו לשש אליפויות אבל הישגיו האישיים היו מרשימים לא פחות. הוא זכה בחמישה MVPs, הוא 14x אולסטאר, 10x All-NBA הקבוצה הראשונה (שזה משהו שרק שני שחקנים אחרים עשו), 3x DPOY, 6x MVP של גמר, 3x ניקוד אלוף, והוא במקום השני בכל- רשימת נקודות זמן עם 32,292 נקודות (ליד כרים עבדול ג'באר).

גם ללברון ג'יימס הייתה קריירה מדהימה. ג'יימס הוא לא רק אחד הספורטאים הפופולריים ביותר על פני כדור הארץ, אלא הוא גם אחד הספורטאים העשירים ביותר עם השווי הנקי שלו של 440 מיליון דולר. הוא הוביל את קבוצתו לארבע הופעות רצופות בגמר ה-NBA וזכה בשלוש אליפויות בארבע העונות הללו. הוא זכה בשני פרסי MVP, היה 12x אולסטאר, 10x שחקן All-NBA בקבוצה הראשונה (אותו מספר כמו מייקל ג'ורדן) ו-4x MVP של הגמר (גם זהה ל-MJ).

היריבות בין שתי אגדות הכדורסל הללו השתוללה והוסיפה לפופולריות של המשחק.

המדיה החברתית של ה-NBA בעידן הדיגיטלי

עידן המדיה החברתית כאן, והוא משנה את הדרך בה אנו מתקשרים זה עם זה ועם העולם. עסקים גם לא יכולים להרשות לעצמם לנוח על זרי הדפנה שלהם - חברה ללא אסטרטגיית שיווק דיגיטלית חזקה מפספסת אלפי לקוחות פוטנציאליים. זה הוביל להבנה שאתה צריך להיות בעל ידע דיגיטלי אם אתה רוצה להצליח בעולם המודרני.

ה-NBA משתמש גם במדיה החברתית כדי להגדיל את קהל המעריצים שלהם. יש להם נוכחות נהדרת בפייסבוק, טוויטר, YouTube ואתרי רשתות חברתיות פופולריות אחרות. ל-NBA יש עמוד פייסבוק רשמי עם למעלה מ-2 מיליון אוהדים. הן אחת מליגות הספורט הפופולריות ביותר בטוויטר מכיוון שהן מציצות על המשחקים ומקלות על אנשים לגלות על השחקנים האהובים עליהם. ויש להם תכונת אתר חדשה בשם NBA Game Time שהיא דרך למעריצים לצפות במשחקים בשידור חי או לפי דרישה.

המדיה החברתית לא רק עוזרת לליגת ה-NBA על ידי הרחבת קהל המעריצים שלה, אלא היא גם עוזרת לשחקני כדורסל להצמיח את המותג שלהם. שחקנים יכולים לשתף תמונות שלהם עם חברים או משפחה, כמו גם לפרסם קטעי וידאו של עצמם בפעולה. מעריצים יכולים להגיב על הפוסטים האלה ולשוחח עם אנשים אחרים בעלי דעות דומות שחולקים את אהבתם למשחק. זה יוצר קהילה אינטראקטיבית שמושכת יותר עוקבים ומקדמת יותר אינטראקציה בין אלה שכבר עוקבים אחריהם.

אחת השיטות החשובות ביותר לשיווק דיגיטלי כיום היא שחברות צריכות להבין את הקהל שלהן. אתה תראה את זה בפרופיל שלך בפייסבוק או בגוגל כשאתה מחפש משהו, אתה תופגז במודעות המבוססות על היסטוריית החיפושים שלך, שתשתנה בהתאם למי (ומה) שאתה אוהב. למעשה, מחקרים מראים שיותר ממחצית מכל בני דור המילניום צפויים ללחוץ על מודעה לאחר עיון בדף המדיה החברתית של המותג. הבן את הקהל שלך ומה הוא אוהב ואז התאם את מאמצי השיווק שלך בהתאם!

סיכום

כדורסל הוא ספורט שכבש את העולם בסערה. עם כל כך הרבה שחקנים מעולים, קשה לדעת למי לשוטט. גלה אילו אגדות לקחו את המשחק והזניקו אותו לגבהים חדשים, אתה יכול ללכת למשחקים או פשוט ליהנות מצפייה בהם ברשתות החברתיות בעידן הדיגיטלי.